Verkleuren kalotten en slotjes
-
Dani
- Bead Interested
- Contacteer:
Hallo,
Bij mij verkleuren de (zilverkleurige) kalotten en slotjes na een tijd.Is hier wat tegen te doen? Heeft iemand DE tip alsjeblieft?!?! Ik vind het zoooo zonde,het staat zo raar (ondanks dat die dingen achter zitten,vind ik het irritant!!) .
Alvast bedankt!!
Bij mij verkleuren de (zilverkleurige) kalotten en slotjes na een tijd.Is hier wat tegen te doen? Heeft iemand DE tip alsjeblieft?!?! Ik vind het zoooo zonde,het staat zo raar (ondanks dat die dingen achter zitten,vind ik het irritant!!) .
Alvast bedankt!!
<font color="darkblue"> Leven is meervoud van lef.</font>
<font color="darkred"> Groetjes Dani </font>
-
kralenboetiek
- Bead Believer
- Contacteer:
-
Lady_Violet
- Bead Interested
- Contacteer:
Hallo
Volgens mij komt dit door vocht ofzo. Ik heb een haarspeld die ook helemaal is verkleurd (omdat ik ze in de badkamer had laten liggen).
Er bestaan speciale juwelen-poetsdoekjes en daarmee gaat de verkleuring weg. Mijn moeder heeft ze vroeger verkocht (Avon).
Anders kan ik wel eens vragen of ze er nog heeft (als jullie willen)
Groetjes
Lady Violet
Volgens mij komt dit door vocht ofzo. Ik heb een haarspeld die ook helemaal is verkleurd (omdat ik ze in de badkamer had laten liggen).
Er bestaan speciale juwelen-poetsdoekjes en daarmee gaat de verkleuring weg. Mijn moeder heeft ze vroeger verkocht (Avon).
Anders kan ik wel eens vragen of ze er nog heeft (als jullie willen)
Groetjes
Lady Violet
Groetjes
Lady_Violet
Lady_Violet
Ik heb het ook inderdaad!
Heb ooit een zilverkleurige ketting gekocht koste me bijna 60 euro en inderdaad na twee maandjes verkleurd...
Ik heb hem nog wel dus lady_violet ik heb wel intresse in een paar doekjes!
Maar kan het ook op zilverkleurige sieraden, ze zijn niet van echt zilver...
Groetjes Rianne
Heb ooit een zilverkleurige ketting gekocht koste me bijna 60 euro en inderdaad na twee maandjes verkleurd...
Ik heb hem nog wel dus lady_violet ik heb wel intresse in een paar doekjes!
Maar kan het ook op zilverkleurige sieraden, ze zijn niet van echt zilver...
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!
er bestaat inderdaad speciale stofjes enzo voor echte zilver. ik heb keer een bakje gekocht gevuld met soort water, daar kan je dan heel even je zilveren sieraad in dopen, dan is het meteen weer mooi zilver. 'nepzilver' kun je er niet bij gebruiken, heb het een keer geprobeerd maar zag geen verschil. het kan dus zijn dat er dingen zijn die wel bij echt zilver werken maar niet bij nep zilver.
-
Dani
- Bead Interested
- Contacteer:
Lady Violet,ik wil ook graag zo'n doekje,mochten ze er nog zijn! En kun je deze gebruiken op zilverkleurige sieraden? (dus nepzilver,zeg maar)
Weet iemand waar ze deze doekjes anders verkopen??
(zijn deze wel te koop eigenlijk?? Zal wel,toch?)
En ik denk ook dat het door vocht ofzo komt,want dit gebeurt bij mij bij sieraden die ik weinig gebruik.En ze hangen hier aan een rekje op het raam naast de douchedeur,dus........
Bedankt allemaal iig! Ben blij dat ik niet de enige ben,hihi.
Weet iemand waar ze deze doekjes anders verkopen??
(zijn deze wel te koop eigenlijk?? Zal wel,toch?)
En ik denk ook dat het door vocht ofzo komt,want dit gebeurt bij mij bij sieraden die ik weinig gebruik.En ze hangen hier aan een rekje op het raam naast de douchedeur,dus........
Bedankt allemaal iig! Ben blij dat ik niet de enige ben,hihi.
<font color="darkblue"> Leven is meervoud van lef.</font>
- Fester
- Bead Addict
- Contacteer:
Je hebt soms ook materialen die verzilverd zijn. Ik heb dat met name bij ringetjes die ik bestel bij kralenpost. Door het dichtbuigen met tangen gaat het bovenste laagje eraf! Vooral als je de ringetjes meerdere malen wilt gebruiken. Gelukkig hebben ze het niet allemaal. Heeft iemand hier nog tips over, wat voor ringetjes gebruiken jullie vooral?
zilverdoekjes
Hoi allemaal,
Voor zilveren en verzilverde onderdelen kan je de zilverpoetsdoekjes van HG gebruiken, ik weet niet of je er zilverkleurige <nep> onderdeeltjes mee kan doen, staat er n.l. niet op, wat er wel op staat is dit,vingerafdrukken op zilver zorgen voor versnelde oxidatie.
Ik heb mijn doekje bij de Etos op het buikslotermeerplein in
Amsterdam gekocht.
Groetjes Conny
Voor zilveren en verzilverde onderdelen kan je de zilverpoetsdoekjes van HG gebruiken, ik weet niet of je er zilverkleurige <nep> onderdeeltjes mee kan doen, staat er n.l. niet op, wat er wel op staat is dit,vingerafdrukken op zilver zorgen voor versnelde oxidatie.
Ik heb mijn doekje bij de Etos op het buikslotermeerplein in
Amsterdam gekocht.
Groetjes Conny
-
Lady_Violet
- Bead Interested
- Contacteer:
Hallo
De doekjes werken op nep-zilver (sluitingen, oorbellen, etc.)
Ik heb er mijn sieraden mee gepoets en ze zien er toch beter uit.
Het werkt gewoon niet zo goed, wanneer de sieraden heel hard verkleurd zijn (in dit geval krijg je niet alles eraf).
Ik poets regelmatig mijn sieraden om verkleuring tegen te gaan (wel veel werk, maar ja ..)
Ik heb is bij mijn moeder gehoord en ze kon er nog aangeraken. De doekjes moeten wel in Frankrijk besteld worden, dus het kan even duren.
Ze kosten 1,50 euro voor een doekje (21 x 29,7 cm).
Groetjes
De doekjes werken op nep-zilver (sluitingen, oorbellen, etc.)
Ik heb er mijn sieraden mee gepoets en ze zien er toch beter uit.
Het werkt gewoon niet zo goed, wanneer de sieraden heel hard verkleurd zijn (in dit geval krijg je niet alles eraf).
Ik poets regelmatig mijn sieraden om verkleuring tegen te gaan (wel veel werk, maar ja ..)
Ik heb is bij mijn moeder gehoord en ze kon er nog aangeraken. De doekjes moeten wel in Frankrijk besteld worden, dus het kan even duren.
Ze kosten 1,50 euro voor een doekje (21 x 29,7 cm).
Groetjes
Groetjes
Lady_Violet
Lady_Violet