Let it shine 03-08
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- estherwijma
- Bead Monster
Ik heb de Let it shine pendant van Sabine Lippert gemaakt! In het oorpronkelijke patroon zit er in het midden geen rivoli, maar ik wilde dat wel graag. Uiteindelijk is het beter zo, want zonder rivoli is de hanger erg slap! ik heb de rivoli expres laag bevestigd zodat de hanger diepte krijgt! Ben erg tevreden en is een leuk patroon om te maken en niet al te moeilijk!

Groetjes Esther
Re: Let it shine 03-08
Prachtig, net of het patroon ook zo hoort, met die rivoli. Perfect gedaan.
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik vind het mooi, de kleur en de plaatsing van de rivoli geven zeker extra diepte aan de hanger. Mooi!
Groetjes, Marjan
Heel erg mooi zowel patroon als kleurkeuze. Diepte is erg goed gelukt. Daar ben ik ook altijd mee bezig.
Groet van Karin.
Groet van Karin.
Prachtig, mooie kleuren en de diepte is goed gelukt
-
- Bead Intelligent
Heel mooi en prachtige kleuren!
- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
- estherwijma