Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Bij de hanger wilde ik een ketting maken, heb veel uitgeprobeerd o.a. met schelpjes en parelmoer maar ik vond niets leuk genoeg, dus is het een koordje geworden..
En een 'schubben' armbandje verlopend in kleur.
Laatst gewijzigd door jokevbiesen op wo 26 mar 2014 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Helemaal in de zee mood. Wat een beeld van een armband! Je bent echt goed in het laten verlopen van kleuren. De zeester is ook prachtig. Kan me voorstellen dat het vinden van een passende ketting moeilijk was. Goed opgelost!
Dit patroon heb ik gebruikt. De zeester bestaat uit 5 vierkantjes die je aan elkaar zet.
Het patroon is echt niet moeilijk. En je kunt zelf als je wilt een beetje rommelen met de grootte van de kralen.