Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Oh, het lijkt me geweldig om je eigen kralen te maken. Ga je ermee door na de cursus? Ik vind vooral de eerste armband erg mooi van kleur en vorm. En die tijgerachtige kraal is magnifiek.
Hartstikke bedankt allemaal, ja de cursus was heel erg leuk. En als je het eenmaal door hebt hoe het werkt weet je niet meer van ophouden haha.
Jammer dat het maar 3uren waren. maar ook zeker voor herhaling vatbaar. Ook al zijn glaskralen niet mij favoriete kralen. Maar deze omdat ik ze zelf heb gemaakt ben ik er toch trots op.