Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Weer lekker aan het frobelen geweest! De twee kettingen zijn naar het Waves-patroon van Natascha kralen. Deze heb ik in opdracht gemaakt. Voor de roze variant heb ik het patroon wat aangepast, omdat deze smaller moest worden dan de blauwe.
De armband is een eigen ontwerp! Ik heb de smaak van beaded beads helemaal te pakken
Die blauwe vind ik prachtig. Ik weet dat roze jouw lievelingskleur is maar daar heb ik het minder mee. Het patroon blijft prachtig. Maar jouw eigen ontworpen armband is voor mij het mooist. Erg mooi van kleur. Die zilveren zijn toch helemaal van metaal of heb je die ook gekraald?