05-2013 Pendant Tiledya
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
Groetjes Ingeborg
-
- Bead Discoverer
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Re: 05-2013 Pendant Tiledya
hele mooie hangers!
- Moniek74
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Prachtig weer. Ben wel benieuwd wat voor soort ketting je hier nu bij doet. Een suede koord bijboorbeeld of iets gekraalds? Ik vind het zelf nog wel eens lastig om dan iets passends bij een mooie hanger te verzinnen.
Hartelijke groet van Moniek
- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
Moniek74 schreef:Prachtig weer. Ben wel benieuwd wat voor soort ketting je hier nu bij doet. Een suede koord bijboorbeeld of iets gekraalds? Ik vind het zelf nog wel eens lastig om dan iets passends bij een mooie hanger te verzinnen.
Ik heb hele simpele zilveren kettingen ingekocht voor deze hangers....

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Groetjes Ingeborg
Heel mooie hangers.
- Moniek74
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Goed idee! Mooie tip.Ingeborg76 schreef:Moniek74 schreef:Prachtig weer. Ben wel benieuwd wat voor soort ketting je hier nu bij doet. Een suede koord bijboorbeeld of iets gekraalds? Ik vind het zelf nog wel eens lastig om dan iets passends bij een mooie hanger te verzinnen.
Ik heb hele simpele zilveren kettingen ingekocht voor deze hangers....
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Hartelijke groet van Moniek
Oh prachtig. Voor mij vooral de blauwe maar dat is dan ook mijn lievelingskleur qua kralen. En die zilveren ketting past er uitstekend bij.
Groeten van Karin.
Groeten van Karin.
- estherwijma
- Bead Monster
mooie hangers! Leuk ook die verschillende kralen die erin zitten!
Groetjes Esther