(Het is een imageshack plaatje, maar hij staat ook op de uploadsite van kralen.com, die heeft alleen een wit randje eronder dat me irriteerde en dat ik weg wou, vandaar de verandering)
Het kostte veel moeite, maar ik ben eindelijk klaar met mijn laatste kralen.
Ik gebruikte de chirurgenknoop zoals gewoonlijk om een nieuw stuk draad toe te voegen, maar al snel bleek dat de knoop niet door de kralen paste, dus ik knoopte de nieuwe en de oude draad tussen twee kralen met een knoop die klein genoeg was om niet te opgemerkt te worden, maar groot genoeg zodat het niet door de kralen zou glijden.
Toen verloor ik ongeveer halverwege het project de laatste naald die door de kralen paste, dus moest ik verder kralen zonder naald. Dit vertraagde het ook een beetje.
Ik noemde het "zeemeeuw", omdat het me doet denken aan veren en de zee. Ik wilde hem eerst sirene noemen, maar tegenwoordig gebruiken ze de term sirene ook voor een zeemeermin, en de meeste mensen zouden het idee niet krijgen, dus ging ik in plaats daarvan voor zeemeeuw.
Ik gebruikte de St. Petersburg techniek en 4 verschillende kralen. Sead beads in wit en twee verschillende kleuren blauw. en druppelkralen met een parelwitte kleur.