30/04 Ice Queen Swarovski
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
OrnamentoPuella
- Bead Dreamer
Re: 30/04 Ice Queen Swarovski
Zeer mooi! Ik vind je slotje met die hanger ook super origineel en mooi! Knap gedaan! 
Carpe Diem
Leer uit je fouten
Leer uit je fouten
- marjandrost1968
- Bead Designer
Heel mooi gedaan!!!!!!!!!!!
Dat is letterlijk en figuurlijk een "schitterend" juweeltje geworden.

Groetjes
Hilde
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
dank jullie wel 
- marielle23
- Bead Lover
- Contacteer:
- margroetje
- Bead Fan
- Contacteer:
Waaaauuuwwww... meid.. wat een prachtige ketting, en dat slotje aan de voorkant.. super gaaf

Liefs,
Kimmie
Kimmie
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Dank jullie wel voor de lieve complimentjes!
Het slotje aan de voorkant had ik al wel eerder gedaan, maar nog nooit met een hanger eraan. En die hangt mooi recht, echt super gelukt.
Het slotje aan de voorkant had ik al wel eerder gedaan, maar nog nooit met een hanger eraan. En die hangt mooi recht, echt super gelukt.
in 1 woord : geweldig 
Hoi,
Het is prachtig en wat ik grappig vind, ik heb net 3 swarovski white opal ovaal aangeschaft om ketting van te maken (de maten 39/28 en 2x 30/22) en deze zitten mij al verlekkerd aan te kijken vanuit mijn swarovski schatkist, maar ik denk toch niet dat ik over jou ketting heen kom, want dat is een waar kunststukje.
Ingrid-LJ
Het is prachtig en wat ik grappig vind, ik heb net 3 swarovski white opal ovaal aangeschaft om ketting van te maken (de maten 39/28 en 2x 30/22) en deze zitten mij al verlekkerd aan te kijken vanuit mijn swarovski schatkist, maar ik denk toch niet dat ik over jou ketting heen kom, want dat is een waar kunststukje.
Ingrid-LJ
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Heeeeeeeel erg mooi! Die blingt een eind weg!

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie