evelienzoer schreef:Nou als dit je eerste is, ben ik heel erg benieuwd naar je volgende creaties. Bijzonder netjes afgewerkt en heel erg creatief !!!!
o het heeft wat voeten in de aarde gehad hoor

om dit te maken.ik snapte van de hele techniek niks...
inspiratie door jullie forum ,kwam ik zulke mooie armbanden tegen wat ik nooit eerder had gezien.
Ik stond met me mond open te kijken naar alle details ,jeetje hoe doen ze dan,wat knap.
Ik ben opzoek gegaan heb vele en dan ook vele websites bekeken , namen als 'Cabochons' stuf of cuff banden wist ik niks van ,heb me daar nooit mee bezig gehouden.
wel met handwerken,dat was altijd mijn passie Quilten met kraaltjes.Maar dit soort sieraden...geweldig mooi!
Dat wilde ik ook leren.
Toen zag ik een setje te koop om een Bead armband te maken,kant en klaar pakketje
,maar de kosten zijn nogal duur in aanschaf en helemaal als je niet eens weet of ik het wel kan en leuk vind.
En ik doe graag mijn eigen ding,of te wel wil niet vast zitten aan iemand zijn ontwerp of zo of kraaltjes enz.
Dus nee,daar moet ik zelf een oplossing voor zien te vinden.en zo is mijn aller eerste Gisella ontstaan..........Deze is nooit te koop ,die is voor mijn klein dochter als ik dood ben
Ook heb ik mijn tweede halsketting gemaakt en mijn derde werkstuk heb ik gisteren de laatste hand aangelegd een armband.
Het enige echte grote probleem vind ik

met een hele lange draad werken.......en lange naald ,ik ben gewend met kleine naaldjes te werken van zo een 2 halve cm en kort draad.
Dat is dus wennen en veel knoopjes eruit halen....

en eerlijk gezegd gaat dat behoorlijk met ettelijke gegil enzo
Dank jullie wel voor zoveel lieve reacties,
fijne dag vandaag