25/12 Kerst haarclip voor mijn tante

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Zina
Bead Intelligent
Contacteer:
25/12 Kerst haarclip voor mijn tante

Bericht door Zina » zo 25 dec 2011 13:29

Deze haarknip heb ik als kerstcadeau gemaakt voor mijn tante. Ze komt morgen met aanhang hier eten, ik hoop dat ze het mooi vind! De clip is gemaakt van toho 15/0, 11/0, 8/0 en zwart/grijze rivoli's. Ik heb ze op stiff stuff geregen en dat bevestigd op zwart leer.

Het was erg moeilijk om te maken, vooral de rivoli die omkraald is met hematiet, want die kraaltjes glijden heel erg!! Ook lijkt het nu of sommige kraaltjes uitsteken, maar die kan je gewoon terug drukken, dan liggen ze weer op 1 lijn. Ik heb soms 1 kraaltje minder geprobeerd, maar omdat het een maat 8/0 was, werd het dan wel een heel groot gat. In het echt glimd het geheel mooier, maar helaas heb ik geen superdeluxe camera, dus dat kan ik niet goed vastleggen.

Afbeelding
Altijd aan het kralen...

Algante
Moderator

Re: 25/12 Kerst haarclip voor mijn tante

Bericht door Algante » zo 25 dec 2011 13:53

Je tante zal er heel blij mee zijn! Er gaat toch niks boven een eigengemaakt geschenk, en vooral zoiets moois :banaan: Is het goudsteengebeuren niet doorgegaan?
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Zina
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Zina » zo 25 dec 2011 13:56

Dankje Algante, ja, dat gaat nog wel door! Maar ik heb nog niet alle materialen bij elkaar. Ik heb in me hoofd wat het moet worden, maar soms duurt het even voordat ik dat tegen kom wat ik nodig heb :wink: Ik hoop ook echt dat ze er blij mee is! :D
Altijd aan het kralen...

Justrita
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Justrita » ma 26 dec 2011 02:47

Hij is erg mooi geworden, daar is ze vast blij mee!
Groetjes en liefs, Rita

Gesloten