7-3 My new earrings
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Zijn ze niet prachtig, mijn nieuwe turkoois oorbellen?
ik heb even een turkooistic...
Binnenkort meer!

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Re: 7-3 My new earrings
Mooi!
Vind ze mooi omrand, maar de kleuren rood en turquoise vind ik persoonlijk een vreselijke combinatie sorry 
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
Zo mooi, wauw!
Groetjes Anne
Groetjes Anne
leuk gedaan!
vreselijk mooi, ik persoonlijk vind de combinatie rood met turquoise een topper!!!!!!!!!!!! 
hele mooie bellie's!!! 
Ik vind de kleurencombinatie eerlijk gezegd ook niet echt geslaagd. Ik denk dat het vooral een kwestie is van wennen.Vengy schreef:Vind ze mooi omrand, maar de kleuren rood en turquoise vind ik persoonlijk een vreselijke combinatie sorry
Groetjes Amie
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Dankjulliewel!

Neuhh denk ik niet, denk meer dat het een kwestie is van smaak. Ik hou nogal van contrastkleuren.Amie schreef:Ik vind de kleurencombinatie eerlijk gezegd ook niet echt geslaagd. Ik denk dat het vooral een kwestie is van wennen.Vengy schreef:Vind ze mooi omrand, maar de kleuren rood en turquoise vind ik persoonlijk een vreselijke combinatie sorry
- evelienzoer
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik vind ze heel mooi gemaakt.
Zou zelf ook niet voor rood hebben gekozen, maar ieder z'n eigen smaak
Zou zelf ook niet voor rood hebben gekozen, maar ieder z'n eigen smaak
WAUW !!! Ik vind ze erg mooi. Vooral die kleuren doet mij een beetje Indaas/Tibetaans aan.
Echt geweldig

Echt geweldig
En dan moet je daar lekker mee spelensanegdokter schreef:Dankjulliewel!![]()
Neuhh denk ik niet, denk meer dat het een kwestie is van smaak. Ik hou nogal van contrastkleuren.Amie schreef:Ik vind de kleurencombinatie eerlijk gezegd ook niet echt geslaagd. Ik denk dat het vooral een kwestie is van wennen.Vengy schreef:Vind ze mooi omrand, maar de kleuren rood en turquoise vind ik persoonlijk een vreselijke combinatie sorry
doe ik t met ton sur ton of zo lol
smaken verschillen gelukkig
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Doe jij het met ton sur ton!
Gelukkig wel dat smaken verschillen anders zou de wereld er wel een beetje saai uit zien denk je niet? 
Echt heel gaaf!
Kun je ook vertellen hoe je ze gemaakt hebt?
Groetjes Jen
Kun je ook vertellen hoe je ze gemaakt hebt?
Groetjes Jen