Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Afgelopen dagen niet stilgezeten, wat betreft het maken van nieuwe sieraden.
En hieronder zie je het resultaat
2 setjes en een los stel oorbellen.
Alleen lukte het helaas niet om overal mooie scherpe foto's van te maken. Dus de kwaliteit van de foto's laat helaas een beetje te wensen over
Leuke sieraden, vooral dat paarse setje , en idd als achtergrond bv wit A-4tje,
ik stel ook eerst scherp op een kraal en dan de foto nemen, en op de macro stand.
bedankt voor de tips.
Zal ze in gedachten houden voor een volgende keer
Scherp stellen op 1 kraal, weet ik niet of dat kan met mijn toestel, denk het niet.
Jij hebt zeker een spiegelreflex of andere uitgebreider toestel dan zo'n compact camera?
Hier wordt nog gespaard voor een betere camera
Nee hoor Liessie was dat maar waar , ik heb maar een eenvoudig toestel, ik wil wel graag een andere, waar ik meer mee kan.
Ik druk de toets half in dan stelt het scherp en dan druk ik af, ook met je rug naar
het zonlicht toe fotograferen.