Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Geinspireerd door een ketting die ik hier vandaag zag
Net gemaakt. Bevat rozenkwarts, smokey kwarts, jade, agaat, koperen ringen, bronzen bedels, zoetwaterparels en glas. De middelste 2 kralen zijn keramiek, heeft mijn moeder ooit voor me meegenomen uit Polen.
Prachtige ketting van prachtige materialen!
Ik ben het er wel mee eens dat de twee kralen aan de voorzijde qua kleur een beetje uit de toon vallen met de rest van de ketting...misschien twee andere in dezelfde tinten als de rest erbij en dan is ie wat mij betreft helemaal perfect!
************************************ Groetjes, Maddy
Das grappig dat jullie dat zeggen Ik had de ketting namelijk eerst zonder die 2 centrumkralen gemaakt. Toen vond ik dat er wat ontbrak en heb die 2 erin gedaan. Eigenlijk niet aan gedacht ze nog te 'matchen' met eventuele kralen verderop in de ketting. Maar das wel een goed idee, stom dat ik daar zelf niet opgekomen ben.. Alleen, kan ie wEEr uit elkaar...
mooie ketting, met mooie kleuren!
(ik ga niet nog een x noemen dat die andere 2 kralen er niet zo bijpassen )
Ook apart met de ringetjes er onder aan!
Ik vind hem geslaagd!
Dank jullie wel allemaal Misschien haal ik die 2 kralen er nog wel af, misschien ook niet. Heb 'm nu om en hij staat leuk Dat van die uitsteeksels snap ik niet helemaal.. het is juist de bedoeling dat er verschillende vormen kralen en onregelmatigheden aan deze ketting zitten.