25/07/10 Paarse set
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Kreeg ik vrijdag zomaar ineens een mail uit Amerika dat iemand een ketting van me wilde kopen. Helaas bleek de ketting al verkocht (en zo veel verkoop ik niet hoor) dus heb ik aangeboden een soortgelijke te maken. Dat vond ze goed en of ik er dan gelijk een armband bij wilde maken.
Dat ging nog net voor mijn vakantie dus het setje is af. Ben er heel tevreden over, al is het een (mijn) 'ouwe stijl' setje.

-
Kralenbloempje1
- Bead Professional
Re: 25/07/10 Paarse set
He wat gaaf zeg! Helemaal voor iemand in Amerika.
Ik vind het een erg mooie ketting geworden! Mooie kleuren zo bijelkaar en mooi vol.
Ik vind het een erg mooie ketting geworden! Mooie kleuren zo bijelkaar en mooi vol.
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
mooi geworden hoor 
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
het is een stijl van jou die ik niet kende, maar ik ben niet zo lang als jij actief of het forum. Ziet er erg leuk uit! Bovendien leuk dat je een bestelling uit het buitenland hebt gekregen. Je wordt misschien nog eens wereldberoemd!
groetjes
Elly
groetjes
Elly
Geweldig iemand uit america, hele leuke set!
Groetjes Anne
Groetjes Anne
wat leuk