16/04
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- AliciaCordaro
- Bead Reader
Every jewel is a fairytale ... <3
Re: 16/04
mooie kleuren combi
mooie ketting
Margaret
mooie ketting
Margaret
- estherwijma
- Bead Monster
- wilmadonna
- Bead Fan
- Contacteer:
heel mooi!!! Mooie kralen ook! Ik zou alleen de hanger met het lieve elfje aan het rondje maken van het kapitelslot, zodat het meer naar een punt gaat hangen.
Nu lijkt het alsof de ketting naar voren is gedraaid.. dat het slotje aan de achterkant moet zitten zeg maar....
maar dat is maar een idee hoor!

Nu lijkt het alsof de ketting naar voren is gedraaid.. dat het slotje aan de achterkant moet zitten zeg maar....

-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
ik vind 'm mooi!
groetjes
Elly
groetjes
Elly
Mee eenswilmadonna schreef:heel mooi!!! Mooie kralen ook! Ik zou alleen de hanger met het lieve elfje aan het rondje maken van het kapitelslot, zodat het meer naar een punt gaat hangen.

Groetjes Ellen.
- Kralenannie
- Bead Designer
Me tooEllen schreef:Mee eenswilmadonna schreef:heel mooi!!! Mooie kralen ook! Ik zou alleen de hanger met het lieve elfje aan het rondje maken van het kapitelslot, zodat het meer naar een punt gaat hangen.
![]()

Groetjes, Anita
Ook mooi!
Groetjes Anne
Groetjes Anne

-
- Bead Chatter
Helemaal mee eens!!Kralenannie schreef:Me tooEllen schreef:Mee eenswilmadonna schreef:heel mooi!!! Mooie kralen ook! Ik zou alleen de hanger met het lieve elfje aan het rondje maken van het kapitelslot, zodat het meer naar een punt gaat hangen.
![]()
, maar ondanks dat vind ik het een hele mooie ketting