24/03 gehaakte klaproosjesarmband
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Groetjes van Monica
- Dorith
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Re: 24/03 gehaakte klaproosjesarmband
Monica, die is ontzettend leuk geworden!! Wat een fijne klaproosjes 

Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet
dorith spreek je uit als doriet

- Marieketting
- Bead Fan
Wow!
Wat prachtig!
En gehaakt nog wel. Hoe doe je dat?
Wat prachtig!
En gehaakt nog wel. Hoe doe je dat?
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Die is mooi zeg! Ziet er echt perfect uit.
- flowergirl
- Bead Starter
Wow, mooi zeg 

leuk! Heb je het patroon vantevoren bedacht of heb je tijdens het rijgen hier en daar bloemetjes bedacht?
- estherwijma
- Bead Monster
Hij is leuk geworden Monica. Lekkere frisse kleurtjes en schattig patroontje!
Groetjes, Maddy

-
- Bead Chatter
Wat een geweldig leuke armband!!
En gehaakt, ik vraag me ook af hoe je dat doet, ziet eruit als een peyote achtige steek.

-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
prachtig, ik vind het knap zo strak en dan nog met patroon.
Ik heb al een keer dit geprobeerd maar ik krijg het niet zo strak en netjes.
groetjes
Elly
Ik heb al een keer dit geprobeerd maar ik krijg het niet zo strak en netjes.
groetjes
Elly
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
Voor degenen die het ook graag willen proberen, heb ik een link met hele duidelijke stap-voor-stap foto's. Met behulp van deze foto's heb ik het ook onder de knie gekregen. Een tip voor de eerste keer, neem niet te kleine kraaltjes en niet te dun draad. Ik ben begonnen met 8/0 kraaltjes en Aida garen nr. 10. Haaknaald nr. 1 tot 1,5 kun je gebruiken. Als je nog strijkkralen hebt liggen, kun je het daar ook mee proberen.
De link: http://mintak.ning.com/page/gyoengyhorgolas-1" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor degenen die het ook graag willen proberen, heb ik een link met hele duidelijke stap-voor-stap foto's. Met behulp van deze foto's heb ik het ook onder de knie gekregen. Een tip voor de eerste keer, neem niet te kleine kraaltjes en niet te dun draad. Ik ben begonnen met 8/0 kraaltjes en Aida garen nr. 10. Haaknaald nr. 1 tot 1,5 kun je gebruiken. Als je nog strijkkralen hebt liggen, kun je het daar ook mee proberen.
De link: http://mintak.ning.com/page/gyoengyhorgolas-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Het patroontje moet je vantevoren bedenken en dat herhaal je steeds met oprijgen. Er is een gratis programma voor om zelf iets te ontwerpen, maar er zijn ook al veel ontwerpjes te vinden op internet.Sandra schreef:leuk! Heb je het patroon vantevoren bedacht of heb je tijdens het rijgen hier en daar bloemetjes bedacht?
Groetjes van Monica

Erg mooi en netjes gemaakt!
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.