Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Een ketting met een soort rijgbedel en een bedelarmbandje. Toen waren de slotjes op en ik heb morgen een kinderfeestje voor 8 kids. Hopen dat de post zo een envelopje brengt.
Wat ziet het er weer fantastisch leuk uit. Leuke kleurtjes bij elkaar.
Mag ik vragen hoeveel kraaltjes je per ringetje kettelt bij de bedelarmband, ik vind hem nl perfect qua dikte (volheid)
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
Bedankt!
Het zijn ongeveer 4 kralen per ringetje, dat hangt ook een beetje af van de grootte van de kralen die je gebruikt. En er zitten ook een paar bedels tussen, gewoon met een ringetje vastgezet aan de schakelketting.
Dit zijn échte 'kikkertjes'! De ketting is hartstikke lief en die armband is gewoon prachtig, wat een onwijs mooie kleurencombinatie...de wat donkerdere blauwe bloemen ertussen voorkomen dat het geheel te flets of te zoet overkomt, hij is helemaal in evenwicht..heel mooi gecombineerd!
************************************ Groetjes, Maddy
Wat leuk, zeg, een hele leuke kleurencombinatie, heel schattig, ik kan niet wachten tot mijn kleine nichtjes weer jarig zijn , dat duurt nog even maar ik weet je inmiddels te vinden
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......