28/02/10 Paars met knalroze
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Chatter
Re: 28/02/10 Paars met knalroze
Erg leuk!!
De leuke roze hartjes geven het stoere van de chainmaille een "zachte kant"!
Alleen moet in mijn beleving het linker zilverkleurige ringetje aan het staafje van het kapittelslotje ook paars zijn...?

Alleen moet in mijn beleving het linker zilverkleurige ringetje aan het staafje van het kapittelslotje ook paars zijn...?
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Je hebt gelijk, maar dan sluit ie niet goed.... Dit ringetje is net iets kleiner en dezelfde kleur als het slotje. Ik wilde er eigenlijk ook een paars of roze slot op, maar dat is nergens te krijgen.De Sierkip schreef:Erg leuk!!De leuke roze hartjes geven het stoere van de chainmaille een "zachte kant"!
![]()

Oooh, weer zo'n mooie chainmaille armband
! En die kleuren, lekker fel, maar helemaal leuk!

Herinneringen voor later maak je vandaag.
- wilmadonna
- Bead Fan
- Contacteer:
zou je het niet kunnen 'kleuren' met metallic nagellak in dezelfde kleur???Hannelies schreef:Je hebt gelijk, maar dan sluit ie niet goed.... Dit ringetje is net iets kleiner en dezelfde kleur als het slotje. Ik wilde er eigenlijk ook een paars of roze slot op, maar dat is nergens te krijgen.De Sierkip schreef:Erg leuk!!De leuke roze hartjes geven het stoere van de chainmaille een "zachte kant"!
![]()

-
- Bead Chatter
Hannelies schreef:Je hebt gelijk, maar dan sluit ie niet goed.... Dit ringetje is net iets kleiner en dezelfde kleur als het slotje. Ik wilde er eigenlijk ook een paars of roze slot op, maar dat is nergens te krijgen.De Sierkip schreef:Erg leuk!!De leuke roze hartjes geven het stoere van de chainmaille een "zachte kant"!
![]()
Dat is jammer, maar snap wat je bedoelt. Dan zou ik het rechter ringetje ook zilverkleurig doen, dan valt het minder op, denk ik.
- Kralenannie
- Bead Designer
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Hahahahaha, dat heb ik net gedaanDe Sierkip schreef:Hannelies schreef:Je hebt gelijk, maar dan sluit ie niet goed.... Dit ringetje is net iets kleiner en dezelfde kleur als het slotje. Ik wilde er eigenlijk ook een paars of roze slot op, maar dat is nergens te krijgen.De Sierkip schreef:Erg leuk!!De leuke roze hartjes geven het stoere van de chainmaille een "zachte kant"!
![]()
Dat is jammer, maar snap wat je bedoelt. Dan zou ik het rechter ringetje ook zilverkleurig doen, dan valt het minder op, denk ik.

Leuke kleurencombinatie!!
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Leuke armband!
Is een hematietkleurig slotje en ringetje geen idee? Dat steekt wat minder af, trekt zo minder aandacht. Is maar een idee hoor.
Is een hematietkleurig slotje en ringetje geen idee? Dat steekt wat minder af, trekt zo minder aandacht. Is maar een idee hoor.
Groetjes, Marjan
Prachtig
Je steekt iedereen aan met het virus.
Kun je aangeven hoeveel ringetjes er ongeveer in een armband gaan?
Bebiezjoe
Bea

Bebiezjoe
Bea
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Nice Hannelies!
groetjes
Elly
groetjes
Elly
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Allereerst: bedankt allemaal voor de leuke reactiesbebiezjoe schreef:PrachtigJe steekt iedereen aan met het virus.
Bebiezjoe
Bea