12/02/10 RVS chainmaille met agaat
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: 12/02/10 RVS chainmaille met agaat
Ziet er super uit hoor! En van het het slotje...dat zie je niet op de foto
Mooie kralen trouwens!

Liefs Romana
- estherwijma
- Bead Monster
Ik vind hem echt heel mooi! Ik vind die techniek echt leuk! Mss maar eens me laten informeren 

Groetjes Esther
wauw.... gaaf hoor, hele mooie combinatie!
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!
Zoooo dan die vind ik geweldig
heel erg mooi
margaret
heel erg mooi
margaret
super mooi !!!! mag ik vragen waar je die RVS chainmaille kan vinden ? vind het erg mooi materiaal
groetjes, diginina
groetjes, diginina
Ik blijf het zo mooi
vinden om mooie kralen af te wisselen met tussenstukken van "ringetjes technieken"! Ik vind deze ook weer heel goed geslaagd, het slotje misschien wat klein, maar past er prima bij. Ga je hier ooit een workshop in geven?

Herinneringen voor later maak je vandaag.
-
- Bead Chatter
Wauw, weer zo'n mooie, Hannelies!!!
Dat slotje is niet storend, hoor! Misschien zou zo'n S slotje er mooi voor zijn, maar die moet je dan wel net hebben in mat RVS. 

-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
prachtig!
Je bent lekker aan de gang of niet Hannelies. Altijd maar weer die mooie kleuren, hoe groot is jouw voorraad aan kralen??
groetjes
Elly
Je bent lekker aan de gang of niet Hannelies. Altijd maar weer die mooie kleuren, hoe groot is jouw voorraad aan kralen??
groetjes
Elly
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Deze komen van de Queen Ring (even googelen), gewoon een Nederlandse webshop.diginina schreef:super mooi !!!! mag ik vragen waar je die RVS chainmaille kan vinden ? vind het erg mooi materiaal
groetjes, diginina
En, jaaaah ik heb heel veel kralen verzameld de afgelopen 3 jaar Elly! Maar dat zal wel voor de meeste dames op dit forum gelden, dat ze veel kralen hebben bedoel ik.
Ik heb er inmiddels een ander iets groter slotje opgezet, matglanzend metaal, geen RVS maar wel dezelfde kleur. Die S-slotjes zijn idd mooi hiervoor maar ik heb ze alleen in koper en glanzend zilverkleur. En, de armband is al verkocht.
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
- Jeanette
- Bead Producer
- Contacteer:
heeel mooi deze! Ik kan me voorstellen dat als je zwarte of bruine kralen gebruikt, hij ook als heren armband goed kan....
Groetjes Jeanette
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Helemaal mee eens. Ik had de RVS ringen in eerste instantie ook gekocht voor mijn herencollectie! Maar vond dat paars ook erg mooi erbij, vandaar. Ik heb wel al chainmaille in koper en brons met groene kralen gecombineerd voor herensieraden. Zijn ook erg leuk geworden, al zeg ik het zelfJeanette schreef:heeel mooi deze! Ik kan me voorstellen dat als je zwarte of bruine kralen gebruikt, hij ook als heren armband goed kan....