19-12 Vintaj Spring
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Ik ook aan de Vintaj. Vindt het zulk mooi metaal! Helemaal zo in combinatie met de bloemen en de Swarovski, echt heel apart. Ik vindt het leuk!
Er zit geen sluiting aan, je buigt hem zo open.

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Re: 19-12 Vintaj Spring
Prachtige ketting, een plaatje!
Mooi materiaal is dat Vintaj.
Mooi materiaal is dat Vintaj.
~Groetjes Margriet~
-
Mirimam
- Bead Dreamer
- Contacteer:
WOW, mooi zeg! Ik moet nodig googlen op 'vintaj': nooit van gehoord.
Groetjes,
Miriam
Miriam
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Kende het ook niet, maar me like & wat je er van gemaakt hebt.............. love it 
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
daar sluit ik me bij aan!Mirimam schreef:WOW, mooi zeg! Ik moet nodig googlen op 'vintaj': nooit van gehoord.
groetjes
Elly
- marindasnippe
- Bead Dreamer
- Contacteer:
ik kende het al wel... heb er al eens bij zitten kwijlen... wat een schitterende ketting 
- Crea Smoesje
- Bead Interested
- Contacteer:
Wat een plaaaaaaatje 
Positief denken, als het glas half vol is,
zijn de beren op de weg veel kleiner.
Groetjes Loes
zijn de beren op de weg veel kleiner.
Groetjes Loes
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Ook voor mij onbekend materiaal, je hebt er een heel erg mooie ketting mee gemaakt!! 
- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
- Kralenannie
- Bead Designer
soms is het heel erg moeilijk me te houden aan enkel en alleen recyclage materiaal, als je soms in winkel allerlei leuke materialen ziet en je creatieve brein over neemt en ik vrees dat ik Vintaj niet meteen in herbruikbare vorm zal vinden.
een sieraad als die doet me dan inderdaad weer honger krijgen om meteen naar de winkel te rennen, inplaats van te moeten wachten tot ik wat vind op rommelmarkten of kringloop centra's.
heel mooie ketting, lijkt me heel erg geschikt om in deze stijl Bruids juwelen te maken.
wat niet wil zeggen dat je er in een doodgewone werk week ook niet zo'n creatie kan dragen.
das het voordeel van de dames onder jullie hier,ik mag en kan niet alles dragen wat ik maak he hehehe.
groetjes en veel creatie plezier nog.
een sieraad als die doet me dan inderdaad weer honger krijgen om meteen naar de winkel te rennen, inplaats van te moeten wachten tot ik wat vind op rommelmarkten of kringloop centra's.
heel mooie ketting, lijkt me heel erg geschikt om in deze stijl Bruids juwelen te maken.
wat niet wil zeggen dat je er in een doodgewone werk week ook niet zo'n creatie kan dragen.
das het voordeel van de dames onder jullie hier,ik mag en kan niet alles dragen wat ik maak he hehehe.
groetjes en veel creatie plezier nog.