13/11 Black Swan cuff
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: 13/11 Black Swan cuff
Wow! Ben helemaal niet van de kleine kraaltjes maar deze vind ik toch erg mooi. Simpel (hoewel vast moeilijk om te maken..) maar zeer stijlvol 
Heeeeeelllll bijzonder Roos
Zwart met zilver.... helemaal super!!!!! Zo komt de zwaan wel optimaal tot z'n recht
Nieuwsgierig vraagje: heb je die (brede) zwaan om moeten buigen om 'm tot cuff te maken?
Zwart met zilver.... helemaal super!!!!! Zo komt de zwaan wel optimaal tot z'n recht
Nieuwsgierig vraagje: heb je die (brede) zwaan om moeten buigen om 'm tot cuff te maken?
- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Oh wauw, Roos, die is heel erg mooi! Hoe heb je die zwaan zo gekregen? Was die al voorgevormd?
...ik vroeg me meteen toen ik hem zag precies hetzelfde af!Hoe heb je die zwaan zo gekregen? Was die al voorgevormd?
Wat een onwijs mooi effect zo!! Hij is écht prachtig
Groetjes, Maddy
Groetjes, MaddyRe: 13/11 Black Swan cuff
Helemaal mee eens.... en dezelfde vraagMaatje A. schreef:...ik vroeg me meteen toen ik hem zag precies hetzelfde af!Hoe heb je die zwaan zo gekregen? Was die al voorgevormd?![]()
Wat een onwijs mooi effect zo!! Hij is écht prachtig
Groetjes Ellen.
-
Rooos
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Dank jullie wel! Leuk die reacties! En zal ik de vragen maar beantwoorden dan??
Ik heb m over de koperen vorm die in de armband zit gebogen en het fijnere buigwerk heeft mijn mannetje gedaan, zodat ie precies passend is op de vorm van de armband. En dan verder als cab verwerkt zeg maar.
Ik heb m over de koperen vorm die in de armband zit gebogen en het fijnere buigwerk heeft mijn mannetje gedaan, zodat ie precies passend is op de vorm van de armband. En dan verder als cab verwerkt zeg maar.
hij is verrassend en erg origineel. Knap hoor!
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!
Simpel? Wat is moeilijk bij jou dan???
Heel erg mooi die past overal bij!
Groetjes Anne
Heel erg mooi die past overal bij!
Groetjes Anne
- Kralenannie
- Bead Designer
De vraag van de andere forumdames speelde inderdaad ook direct door mijn hoofd
Mooi hoor hoe hij is geworden
En wat fijn dat je dan een vriend hebt die even die kleine dingetjes voor je doet ![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
Mooi hoor hoe hij is geworden
Groetjes, Anita
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Wauw, die is heel mooi!!!