21-06 Pulsera Trenza
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Intelligent
Deze armband is deels gemaakt met Matsuno kralen. Die blijken niet zo regelmatig als ik had gehoopt maar in dit geval was het niet zo erg. Ik heb ze gecombineerd met Miyuki en daardoor valt het niet zo op. Het is lastig in te schatten (vanwege de vlecht) hoelang de losse armbandjes moeten worden, en deze armband is dan ook voor mij te groot geworden. Jammer maar helaas, geef het wel weer weg...........

- Bijlagen
-
- vlecht 4.jpg (58.28KiB)3795 keer bekeken
- marjandrost1968
- Bead Designer
Re: 21-06 Pulsera Trenza
Leuke armband, heel vrolijk !!!
Heel erg leuke hippe armband. Jammer dat de Matsuno kralen niet zo regelmatig zijn als je hoopte.
- Moniek74
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Wat een ontzettend leuk ontwerp! Mooi uitgevoerd ook!
Hartelijke groet van Moniek
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Wat een leuke combinatie. Mooi in die kleuren!
- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
Leuke vrolijke armband, helaas ook hier de ervaring met Matsuno en ik werd er ook niet zo blij van. Gebruik ze in spiraalkettingen dan is het niet zo erg
Groetjes Ingeborg
Heel mooi.
- estherwijma
- Bead Monster
Heel leuk, jammer dat je hem zelf niet past maar je gaat er vast iemand erg blij mee maken!
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik vind het erg leuk gedaan, al die smalle bandjes in verschillende technieken en dan zo gevlochten...
Speels en zomers, erg mooi!
Speels en zomers, erg mooi!
Groetjes, Marjan