Hallo Allemaal
Sinds een paar weken heb ik een lief hondje (een mechelse herder) uit het asiel gehaald. Ze hebben enorme dierenartskosten aan haar gehad omdat ze ergens gevonden is en ziek was toen ze binnenkwam. Ik wilde dus graag iets terugdoen en daarom ben ik aan de slag gegaan met handgemaakte glazen hangertjes maken en verkopen. De gehele opbrengst daarvan gaat naar dierenasiel De hof van Ede ( Ede - Gelderland). Dit asiel is heel belangrijk voor de regio omdat dit het enige asiel hier in de buurt is.
Ik heb dan ook een website gemaakt waarop meer informatie te vinden is, en waarop de hangertjes te koop zijn. Dit is de URL daarvan: http://sites.google.com/site/hangersvoorgoeddoel/
Afgelopen weekend heb ik een verkoop gehad bij een dierenwinkel en dat is erg goed gegaan (we hebben al over de € 300 euro bij elkaar nu!), maar daardoor is mijn voorraad alweer zo goed als op. Tja, en daar komt dan de aap uit de mouw: Ik vroeg mij af of hier misschien leden zijn (hobby-ist of eigenaar van een kralen(web)winkel) die bijvoorbeeld wat sleutelhangerhaken, boekenleggers, kraaltjes of andere materialen wil doneren? Ik heb er zelf al een (voor mij) enorme hoeveelheid geld en materialen in gestoken en dat heb ik ook met liefde gedaan maar ik heb nu eenmaal niet zo'n groot budget dat ik dat kan blijven doen, terwijl ik toch graag de hangers wil blijven maken en verkopen voor het asiel.
Ik weet dat het een brutale vraag is - zeker omdat ik hier niet al te vaak reageer- en ik weet ook eigenlijk niet of ik hem hier mag stellen, maar ik waag het er toch maar op in de hoop dat iemand me wil en kan helpen. Tips en ideeën voor de website zijn uiteraard ook welkom, ik zal ze zeker in overweging nemen.
Mocht dit hier niet op de juiste plaats staan of niet toegestaan zijn bied ik bij deze vast mijn excuses aan.
Groetjes
Talleke